Terugbetaal- en retourneringsbeleid

Wij hanteren een retourbeleid van 14 dagen. Om een retourzending te starten, kunt u contact met ons opnemen via welkom@bestliev.nl.

Om in aanmerking te komen voor een retourzending, moet het artikel in dezelfde staat verkeren als waarin u het hebt ontvangen, ongedragen of ongebruikt, met de labels en in de oorspronkelijke verpakking. U hebt ook het ontvangstbewijs of een bewijs van aankoop nodig.

Retour zendingen zijn voor eigen rekening, tenzij anders overeengekomen. U kunt voor vragen over retourzendingen altijd contact met ons opnemen via welkom@bestliev.nl.

Beschadigingen en problemen.

Inspecteer de bestelling bij ontvangst en neem onmiddellijk contact met ons op als het artikel defect of beschadigd is of als u het verkeerde artikel heeft ontvangen, zodat wij het probleem kunnen beoordelen en het in orde kunnen maken.

Uitzonderingen / niet-retourneerbare artikelen

Bepaalde artikelen kunnen niet worden geretourneerd, zoals bederfelijke waren (zoals voedsel), op maat gemaakte producten (zoals speciale bestellingen of gepersonaliseerde artikelen), en verzorgingsartikelen (zoals borstels, pawbalsum). Neem contact met ons op als u vragen of zorgen heeft over een specifiek item.Helaas kunnen we geen retourzendingen accepteren voor uitverkoopartikelen of cadeaubonnen.

Ruilen

De snelste manier om er zeker van te zijn dat u krijgt wat u wilt, is om het artikel dat u hebt te retourneren, en zodra de retourzending is geaccepteerd, een aparte aankoop te doen voor het nieuwe artikel. U mag ons ook een e-mail sturen op welkom@bestliev.nl.

Terugbetalingen

Wij zullen u op de hoogte stellen zodra wij uw retourzending hebben ontvangen en gecontroleerd, en u laten weten of de terugbetaling is goedgekeurd of niet. Indien goedgekeurd, wordt u automatisch terugbetaald via uw oorspronkelijke betalingsmethode. Houd er rekening mee dat het enige tijd kan duren voordat uw bank teruggeboekt.

Hulp nodig?

Neem contact op via welkom@bestliev.nl

Winkelwagen